Okei, sain uuden koneen pari viikkoa sitten enkä osaa käyttää tätä vieläkään kunnolla. Kuvanmuokkausohjelmat ovat jossain huitissa ja tämä on muutenkin outo kone, en tiedä miten tätä käytetään. :p Tai siis tiedän ,mut mut tää on outo kone... Kirjoitan niin nopeasti, että se ei ota kaikkia kirjaimia mukaan. :D Tähän postaukseen sain vaan pari vanhaa kuvaa ja teksti'ä... PALJON TEKSTIÄ... Vanha kone toimii yhä, mutta en voi käyttää sitä ennen vuotta 2014. Valitan. :D Pitäisi opetella vielä lisäämään kuvia tälle koneelle. :) Olen ottanut ihan sairaasti kuvia mun Winx ja W.I.T.C.H.-nukesta/nukeista. Äää, mun pitää luoda W.I.T.C.H. blogi. Tai mä oon jo luonut mutta siellä on 0 kävijää. :D Pitäisi päivittää moinen blogi kunnolla alkuun ja linkata se tänne, goSuun, Howrseen, Stardolliin... kaikille tiedokse en käy noissa paikoissa, kuin pari kertaa kuukaudessa.

Lisäksi päivittely *aivastaa* ,on jäänyt pieneksi, koska *aivastaa* minulla on nuha. *Aivastaa jälleen* Vau, jos minusta ei tule Winx-keijua niin vähintään W.I.T.C.H.-noita. Olen kuin Hay Lin joka aivastaa ja huone menee ihan sekaisin. <3 Olisi se siistiä jos olisin ihan Hay Linin näköinen ja meidän luokkaan tulisi uusi tyttö jolla on punaiset lyhyet hiukset. Sitten me löydetään jostain Kandrakarin sydän ja luodaan teleportteja Heatherfieldiin (W.I.T.C.H.-tyttöjen kotipaikka) ja siellä asutaan toista elämää xD Sitten me taistellaan Cedriciä ja Phobosta vastaan. o.O Sitten me palataan Suomeen ja ollaan siellä meidät hälytetään uudelleen Heatherfieldiin, koska emme ole vielä kukistaneet Cedricia ja Phobosta. Sitten me taistellaan ja joku heppu näkee meidät, kun menemme portaalin kautta Suomesta Heatherfielfdiin ja meidän salaisuus meinaa paljastua ja Blaa blaa blaaa.... Blaa blaa blaaa... Hay Lininä olisi kiva olla, mutta mielluummin olisin Will. *Aivastaa* Mutta tämä nuha varmaan meinaa sitä, että inusta tulee Hay Lin vasten tahtoani. Haluan olla Will, mutta myös Hay Lin. Kun minusta tulee W.I.T.C.H.-noita luon itselleni kaksoisolennon jota voin hallita samaan aikaan, kun itseäni ja olen silloin Hay Lin ja Will. Sitten mun unelma on toteutunut. <333

Mutta jos minusta tulee mahdollisesti Winx Club-keiju haluan olla Bloom. Lohikäärmeentuli/liekki mikä onkaan on siisti voima ja niin... Winxinä olisi vain yksi pulma. Miten palaan Suomeen? Ai juu me mennään portaalien kautta Gardeniaan ja Suomeen <3 Mä oon niin fiksu. Mutta jos saisin luoda jälleen itselleni kaksoisolennon jota voisin hallita myöskin niin olisin Flora tai Kiko. x) Mä en kestä mä oon laittanut sydämmiä ja hymiöitä pitkin tätä postausta <333 :D