Ahkeroin heti aamusta ja tein uuden taustan sivuilleni. Sivun taustalla esiintyy Daphne, Bloomin sisko, koska hän tulee olemaan mukana kuudennella kaudella ja haluan ns. "hyväksyä" Winx Clubin jäseneksi. Ilmeisesti Roxy ei ole vieläkään mukana kyseisellä kaudella. Harmillinen juttu Roxyn faneille (en itse fanita Roxya, vaikka ihan kiva keijuhan Roxy onkin). Mutta jos Roxy ja Daphnekin lasketaan Winx Clubin jäseneksi niin... Klubilaisia on yhteensä kahdeksan! Jos kausia tulee vielä paljonkin ja joka toisella kaudella tulisi mukaan yksi uusi klubilainen, ei kukaan muistaisi niiden nimiä. Winx Club jatkuisi vuodelle 3000 ja sitten pähkäillään nimiä: "Ketkä viisi olivatkaan Winx Clubin ensimmäiset jäsenet? Olivatko ne Musa, Nora, Nomi, Fiona ja Stella?" tai "Mä muistan kaikkien hahmojen nimet paitsi niiden 8 ensimmäisen nimet.". Huhhuh, miksi minä ajattelen noin outoja asioita, kun ei tuo edes tule tapahtumaan?

    Olisi tuo aika järkytys jos noin kävisi ^^


Sivujen oma lehtikin tulee joskus vuoden päästä... En ole muistanut keskittyä mihinkään Winx Clubiin liittyvään, kun olen piirtänyt W.I.T.C.H.-sarjakuvia. Hitsit, nyt tää aihe meni W.I.T.C.H.:iin. Odottakaa hetki laitan musaa soimaan. :)

http://youtu.be/2EDtqriM_uM
Hitsit, Youtubesta löytyikin MLP-musaa. Mä sekoan, kun kuulen ton biisin. *laulaa mukana ja kuvittelee olevansa poni* MÄ EN KESTÄ TÄTÄ BIISIÄ, TÄÄ ON NIIN HYVÄ <3 oli, en jaksa enää kuunnella.

 


Okei nyt rauhotuin. (Miten sana rauhottua taivutetaan tuossa tilanteessa?)


anime%203-normal.jpg


Sivujen oma lehti tulee siis joskus ensi vuoden alussa. ^^ Nyt vain katsomaan joulukalenteri (Joka ilmestyi MYÖHÄSSÄ)