Omistan tämän kirjoituksen taikuudelle, velhoille, keijuille, noidille, Magixille, Winxeille, Bloomille, Musalle, Stellalle,  Floralle, Tecnalle, Roxylle, Laylalle, Daphnelle, W.I.T.C.H.:eille, Willille, Cornelialle, Irmalle, Taraneelle, Hay Linille, Meridianille, ja teille kaikille lukijoille.

anime%203-normal.jpg

Oli niin ihanaa silloin pienenä nähdä ensimmäinen Winx Clubin jakso ja nauhoittaa kaikki jaksot kasetille. Rakastin jo silloin piirtämissä ja piirsin Tikku-Ukko Winx Clubin jäseniä taistelemassa. :D Muistan, kun sain ensimmäisen Winx Clubin nukkeni. Olin onnesta sokaistuna... Ostin myös Winx Club lehtiä mutta sen tiedän, että en saa minulta puuttuvia Winx Clubin lehtiä luettavaksi. Joudun kärsimään ja keksimään itse mitä niissä lehdissä kerrottiin. 
       Mutta koska omistin tämän kirjoituksen myös W.I.T.C.H.:ille... Minun siskoni oli mennyt kanssani kauppaan ja löysimme sieltä uusimman Winx Clubin lehden ja toisenkin lehden. Molemmat me otettiin. Se toinen lehti oli tietenkin W.I.T.C.H. lehti. Lueskelin syyskyyn Winx Clubia ja W.I.T.C.H.:iä (Luulin silloin, että W.I.T.C.H. lehti oli jokin Winx Club extra... :D). "ÄITII! BLOOM ON LEIKANNUT HIUKSENSA!" minä huutelin ympäri taloa. Lopulta sisko selitti mikä lehti minulla oikeasti oli käsissäni.
       Marraskuussa minun oli pakko ostaa toinenkin W.I.T.C.H. lehti ja myös joulukuussa. Joulukuu 2006 extran ostin myös. Winx Club ja W.I.T.C.H. pyörivät päässäni ja jouluna sainkin lahjaksi Winx Club Stella nuken ja W.I.T.C.H. Will nuken. Mun reaktio:
NOI ON NIITÄ NUKKEJA JOTKA ÄITI LAITTOI "SALAA" OSTOSKÄRRIIN KAUPASSA!
      

anime%203-normal.jpg
     Rakastin molempia sarjoja ja halusin katsoa myös W.I.T.C.H.:iäneloselta ja ja... Nauhoittaa kaikki jaksot. :) Niin minä  nauhoitin ne siskon kanssa kasetille. Mutta sitten meille tuli jokin riita. o.O Sisko nauhoitti jonkun elokuvan W.I.T.C.H. jaksojen päälle ja mä raivostuin ja huusin sille. >:-)
      *Pelottavaa musiikkia* Sitten W.i.t.c.h. unohtui ja ostin vuonna 2007 yhden lehden, kuten 2009...
 

Sitten vuonna 2011 elokuussa eksyin lueskelemaan W.I.T.C.H. lehteä kaupassa. Ostin sen kuten seuraavienkin kuukausien lehdet. "Sisko, tää on ihan paras lehti! <3 Ostan kaikki numerot ikuisesti! <3"  Mutta joulukuussa mä huusin itkin ja raivosin. Suomen viimeinen W.I.T.C.H. lehti ilmestyi silloin. Itkin, karjuin, valitin, huusin, kiukuttelin... Sinne meni yksi suosikki lehdistäni. Piilotin kaikki W.I.T.C.H. lehteni. Olin hukannut Will nukenkin jonnekkin huittiin- Vuoden 2013 kesällä juttelin pienten 6-8 vuotiaiden serkkujeni kanssa. Kerroin heille vanhoista hyvistä sarjoista kuten Winx Clubista ja W.I.T.C.H.:istä. Serkkuni kuuntelivat juttujani tarkasti. He sanoivat haluavansa lukea minun Winx ja W.i.t.c.h. Lehtiäni... Kun he olivat lukeneet kanssani yhden lehden kummastakin sarjasta, tytöt pyysivät, että tekisin molemmista sarjoista sarjakuvat. Oli hämilläni ja aloitinkin Winx Club lehden teon samana päivänä. Kun se valmistui noin kuukauden päästä annoin sen serkuilleni.
      "Entä se W.I.T.C.H.?"
"Ai joo sori... Unohdin..." "Mä haluun lukea sun tekemii W.I.T.C.H. sarjakuvii. Tee vaikka itse ne W.I.T.C.H. lehden 1-60 sarjakuvat. Niin ja ne mitä sulla ei oo." "En mä tiiä mitä niissä on tapahtunut..." "Katso tietokoneelta. Meidän äiti katsoo sieltä aina tietoa." "No okei..."
     
Aloitin W.I.T.C.H.-sarjan "tiedonetsimisentietokoneelta" (mitenkirjoitetaankaan). Lopulta löysin youtubesta W.I.T.C.H. sarjan ensimmäisen kauden suomeksi. LINKKI: http://www.youtube.com/watch?v=CMos9-g2ZRM
Sain myös eräältä goSulaiselta tietoa ja ideoita sarjakuvaan. Ajattelin tehdä sarjakuvan animaation kautta, mutta lisäilin myös omia juttujani. Lopulta marraskuun lopulla sain aloitettua sarjakuvan. Teen sitä tälläkin hetkellä ja uskon, että saan sen korkeintaan ensi vuoden puolella valmiiksi.

 

anime%203-normal.jpg

Mun suosikki-lista vaihtuu todella usein.. >.<
Tän kuukauden alussa se oli:
1.My Little Pony
2.Winx Club
3.W.i.t.c.h.

Nyt se on:
1.W.I.T.C.H.
2.My little pony
3.Winx Club.

USKOMATONTA! Tätä menoa aloitan oman W.I.T.C.H. ja My Little Pony sivun. xD

VIELÄ MUUTAMA BIISI MUKAAN:

http://youtu.be/eUjwppmG6WA W.i.t.c.h. Alku-tunnari. <3

http://youtu.be/2EDtqriM_uM My Little Pony Equestria girls <3 :D

http://youtu.be/alWNJN0Kre4  Taas My Little Pony. :D

Okei tässä nyt outo postaus. :)