On ollut paljon tekemistä (muun muuassa My Little Pony pelin pelaamista <3). Rakas siskoni (7-vuotias) latasi jotenkin (en tied mistä on oppinut :´D) hienosti My Little Pony pelin minun omaan kännykkääni ja sitä se pelasi muutaman tunnin, kun minä kuuntelin musiikkia vanhasta kännykästäni ja piirtelin sarjakuvia. Sitten, kun huomasin kyseisen pelin uudessa kännykässäni, aukaisin sen vahingossa ja rupesin pelaamaan ihanilla poneilla. <3 Kiitos siskon korvani soivat yhä Pinkie Pien puhetta: "Hi everypony" ja "BEST DAY EVER"... Nyt mä jäin koukkuun. :´(

Vaikka nämä sivut ovatkin Winx sivut joudun nyt kertomaan hieman omasta elämästäni ja mietteistä sillä ideoita ei ole nyt sivuilleni lainkaan. *pää lyö tyhjää* Musiikki loppui. *Laittaa musiikkia soimaan* *Laulaa* 

Kiitos pikkusisko, kun pelasit siinä poni pelissä ´MINUT´ 5-tasolle. Nyt olen jo 25-tasolla. Joo tiedän tylsä aihe, mutta noi ponit on niin söpöjä. Varsinkin Pinkie Pie jonka puhe on iiiiiihaaaanaaaa <3

Sydän, hymiö, hymiö, sydän, sydän. Mun artikkelit menee yleensä näin. *Sulkee My Little Pony-pelin* Nyt rauhoitun ja ajattelen Winxiä ja W.I.T.C.H.:iä ja My Little Ponya.


http://youtu.be/eUjwppmG6WA

http://youtu.be/O3GcfLHyqGw

http://youtu.be/OR2QeyLSghY

 

Okei, tuollaista musiikkia kuuntelen nytkin. Olen merkinnyt "päiväkirjaani" juttuja Winx Clubista ja W.I.T.C.H.:istä. MIKSI MIKSI MIKSI EN TIENNYT TÄTÄ! *itkee* Mun elämä on pilalla... Älkää nyt suuttuko, kun valitan, itken ja uuden täällä.. W.i.t.c.h. sarjaa esitettiin viimeksi vuonna 2010. *rupee rakentamaan aikakonetta vuoteen 2007* Tahdon kuitenkin katsoa W.I.T.C.H. animaation toisen kauden suomeksi. Ilman sitä en saa inspiraatiota sarjakuviin. Joo sarjakuva on parempi W.I.T.C.H.:issä, mutta mutta haluan nähdä toisen kauden animaatiosta suomeksi. 

    ///Pssssttt. Elly olisi hyvin iloinen jos saisi syntymäpäivälahjaksi kaikki W.I.T.C.H. 2 kauden jaksot suomeksi. ;) Muuta en toivo. *anelee polvillaan* Jos joku teistä on nauhoittanut/ottanut jotenkin muuten talteen nämä jaksot ja haluaisi pelastaa Ellyn synttärit toukokuussa niin. ;) 

Ai niin, hyvää uutta vuotta kaikille Winx Club, W.I.T.C.H. ja My Litttle Pony (peli) faneille. <3 *Juoksee pelaamaan My Little Pony peliä kuunnellen samalla W.i.t.c.h. musiikkia*

 

Ai niin, vielä linkki W.I.TC.H. sivuilleni joita olen vielä tekemässä: http://ellynwitchsivut.vuodatus.net/